jag är tjock

Idag när jag gick till skolan så hade både jag och min mamma glömt f.m mellanmålet! Så jag kom på det i skolan och gick ner och köpte (ska igentligen köpa macka, men vafan) ett äpple och en kopp te. Gick och satte mig med en vän. "ska du inte gå på din lektion" sa han. "Jo absolut, ska bara äta upp äpplet" gissa vad han svarar? "tjockis, nej jag skoja du får inte gå ner mer". Omg, jag som haft världens sämsta morgon, kände mig så fet. Jag fick panik, började skaka, kallsvettas och spang därifrån ner för alla trappor och gick hela vägen hem. Nu sitter jag här, med allt mitt fett. Jag hatar mig själv, så mycket. Mer än något annat. Jag hatar min kropp, jag är en äcklig person!

Kommentarer
Postat av: sofia

fy fan vilken kompis!!!! jag vet hur de känns!!! <3<3

2009-05-22 @ 21:49:37
URL: http://sofiasf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0