jahapp?

Som jag skrev innan så tänkte jag fråga om vikten idag vilket jag gjorde. Jag drack aldrig innan jag kom hit och min kropp var då helt uttorkad, även de inre organen. Så min viktuppgång var 2 kg. REDAN?! Får hoppas att det dem sa stämmer att det är vätska det mesta. Organen lixom drar till sig vätskan till alla celler för att de varit så uttorkade. Men något annat som är lite oroande är att efter jag tagit med Ekg för 2 dagar sen så ville de att jag skulle ta hjärtprover. Antagligen är det något som inte riktigt stämmer och jag ska ta ett nytt ekg idag igen. Undra vad det är, ska fråga idag. Förstår ni nu där ute som kanske är i början av eran svält att hjärtat förminskas och orkar inte hålla igång kroppen längre. Det är inte värt det. Tro mig jag vet, för det är tungt att behöva ligga inne. De har också nu sagt att de inte alls vill släppa hem mig nästa vecka utan vill att jag ska stanna ett tag till fast med besök hemma också. Alltså testa att åka hem och äta.
Höjning idag också på lunchen, tungt.. Från 50 till 100 %, hoppas att det är något "lätt" att äta. Skriver mer och uppdaterar om hur ekg var och om det är något som inte stämmer. Även om jag vet att allt är farligt så vill jag fortfarande inte gå upp i vikt och gör allt för att inte gå upp (dock svårt när man är inlaggd) Men jag kämpar i alla fall och det är det viktigaste.

Hoppas ni får en bra dag och ät något för att kroppen inte ska brytas ned. Alla måste äta,tyvärr. Kram



2 inlägg ner kan ni ställa frågor som jag svarar på ikväll, har ni något problem eller frågor ni undrar över, om vad som helst så är det bara att skriva. Inga frågor är dumma, och ni kan vara annonyma.

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till! och kämpa på.. är såå värt det i slutändan (hoppas jag ;p) kram

2009-03-03 @ 13:31:15
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0