ledsen

hej alla och hoppas att ni haft en bra lördag, tack också för stöttande ord.

Idag känns allt lite bättre, har nämligen mätt mina mått imorse och det visade sig att det är lagts på en enda cm! Tack och lov för det, kändes bra i alla fall. Idag har jag haft massor att göra, vilket är skönt. Först var jag ute med hundarna imorse i ca 40 minuter innan frukost, sen åt vi frukost och f.m mellanmål. Åkte sedan iväg till en fin plats med en vän och min mamma med hundarna, så de skulle få se något nytt. Gick runt där på en stig i skogen i nästan en timme, skönt. Hundarna var överlyckliga. Sen när vi kom hem tvättade jag hundarna (duschade dem) för dom har jätte smutsiga. Efter det satt jag ute i solen med min vän (kan ju inte skriva namn) och rökte och pratade om sommaren. Var ju så fint och soligt ute idag. Nu har jag precis ätit middag, sent som vanligt.
Ska kolla hund nu på internet, vi funderar på att skaffa en till.

Vill också be om ursäkt för bilden jag lag upp (Elin) , Jag har verkligen försökt att lägga upp fina men "normala" tjejer/kvinnor i bloggen. Men ibland blir det bara fel i huvudet. Hoppas ni förstår där ute.

Ha en trevlig kväll, kram sålänge



Mh, sommar och värme tack



Kommentarer
Postat av: anna

två välmenande sanningar: du måste gå upp i vikt om du ska bli frisk (det innebär några fler cm i midjan). och du rör dig alldeles för mycket, det finns stor risk att du får spontan frakturer om du fortsätter att gå så mycket hela tiden.

puss på dig

2009-03-21 @ 21:49:09
URL: http://thebibledidntmentionus.blogspot.com
Postat av: Elin

Du behöver INTE be om ursäkt för bilden vännen. Jag tänkte väl mest att det vore bäst för din egen skull att inte titta på såna bilder alls!

Men jag förstår dig, det är inte lätt!

Kram

2009-03-23 @ 00:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0