middagen

Gissa vad vi fick till middag? Jag skrev ju innan "hoppas det blir något "lätt" att äta till middag ". Jag skulle inte gjort det, för det vart pizza. Ja ni läser rätt. Min mage, idag, har den vart ballong förut så är den ett jordklot nu, jag överdriver inte. Den är gigantisk, inget toalettbesök och massa mat hela dagen. Jag gråter. Jag vill inte det här, skriver det igen, hur kan man ha så ont? Får alla det som läggs in, eller är det bara jag som har ont i magen och att den svullnar upp.. Just nu känns det så.

Ställ frågor om ni vill i inlägget lite längre ner, nu ska jag gå och dö. Kram





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman!

Tyvärr är det så att när man svultit länge och börjar äta igen, får man väldigt ont i magen. MEN det går över jag lovar. Det är "bara" att hålla ut. Jag kände ibland att magen var så svullen att den nästan sprack, men det gick över och nu äter jag utan att få varken svullen mage, eller magont!

Det GÅR att bli frisk om man vill det tillräckligt mycke. Jag tror på dig, STÅ UT

Kramar

2009-03-03 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0