Morgonpigg

Blev väckt klockan halv 7 idag, lite tidigt enligt mig kanske. Men eftersom att jag inte vill/kan somna om när jag väl vaknat på morgonen (Speciellt inte här) så passade jag på att duscha och lite annat på toaletten. Vi har en egen toalett med stor dusch så det är inte helt fel. Fick väga mig imorse, man får inte reda på vad man väger då utan det får man ta sen med sin handledare. Vet inte om jag vill veta? Men jag är för nyfiken,stressad och rädd över vad det kan vara så jag tror att jag kommer fråga. Min mage är inte en ballong idag utan snarare en stenklump, det är också jobbigt, men hellre det än att den är uppsvälld. Igår när jag var hos läkaren, min behandlare tyckte att jag såg gul ut i ansiktet så skulle dit och kolla det. Men det var nog inget. Så kände han lite på min mage, så hade jag ont på ett ställe. Då kommer frågan "har du tränat något". Jag - Va nej, jag får inte göra det här. Jag har ju ont i ryggen så vi kom tillslut fram till att jag spänner magen fel när jag har ont i ryggen och inte vill anstänga den. Så måste det ju vara? *hosthost*
Det är faktiskt inte lätt att vara här, något fel måste man ju kunna göra någon dag? Jag ska inte göra det igen, får gå ut och gå nu 40 minuter idag tror jag för min puls har verkligen blivigt bättre. oj vad jag skriver på, Ser om det trillar in lite mer frågor idag på inlägget innan det här. Om det är något ni vill veta om mig,mat,min behandling m.m.

Hörs sen, kram sålänge



Morgonruffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0