när tar det slut

Man kan börja undra när alla dessa ständiga kramper i magen ska gå över, det har visseligen blivigt bättre sen jag fick min medicin men det är långt ifrån bra. Jag var lycklig innan, varför måste de ändra på det? Jo jag vet innerst inne att jag inte alltid var det. Men jag var i alla fall smalast av alla. Mhh, smalhet <3
Min mage är lite svullen just nu, och just det. Jag har gått upp 1 cm runt midjan. Vad har ni för midjemått? Vad är såkallat "normalt". Någon som vågar berätta vad den har?
Imorgon ska jag tillbaka till avdelningen eftersom att det är höjning av middagen, jag längtar inte kan jag säga. Har ont i bröstet och ångest över det, jag vill inte höja än. Har ont och har det jobbigt så att det räcker. När slutar jag gå upp i vikt? gör man verkligen det? Det är så mycket mat att man borde gå upp i oändlinghet? Eller?
Ja,gud. Det är så mycket frågor som snurrar runt i mitt huvud. Middagen idag blir tortellini med köttfärssås och kvällsmålet skulle varit smootie men jag ska byta till en mjuk macka, det måste vara mindre kalorier? eller? 1 macka, 1 dl juice och 2 torkade små plommon eller 2,5 dl vanliljyoghurt med 2 dl bär och en hård smörgås. Det måste vara mindre, de säger att alla mellanmål ska innehålla samma sak, men jag tror inte på det. Jaja, jag får bara fortsätta kämpa och stå ut.
Hur har eran dag varit? bra hoppas jag. Kram så hörs vi sen efter middagen.



jag har solat idag också, snart är jag brunast också av alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0