påväg att lyckas?

Gissa vad? Ingen höjning nu, utan fortsätter som jag gjort hittils, har ju fått kolik så de måste ju ha lite förståelse. Så nu är det så här.
Frukost = 50%
f.m,em och kvälls mellis=100%
Lunch=50%
middag=50%
Sen ska jag få åka hem över helgen också, från fredag till söndag. Igentligen låter de inte någon åka hem så länge första gången eller ens så här fort. Men mamma har sagt att missar jag ett enda mellanmål eller något av de "viktiga" målen så åker vi tillbaka på en gång. Det ska bli skönt, komma hem till mina hundar och till familjen och min pojkvän. Även om det bara är 2 dagar. Jag ska klara det här hemma. För om jag inte gör det så blir det inläggning ännu längre, då kan jag ju lika gärna äta hemma?
De ville att jag skulle läggas in på avdelningen (jag ligger i en "lägenhet" nu) under minst en månad, men det finns inte ens i mitt huvud, inte mammas heller. Aldrig, det skulle bara bli värre. Det vet jag. Jag ska klara det här ändå, och gör jag inte det, då får jag skylla mig själv. Då är det inläggning som gäller. Men de tycker att jag är svårt sjuk, så de ville verkligen ha kvar mig. Så det får mig att vakna till lite i alla fall. Men de kan ju inte bestämma det utan mammas tillåtelse. De måste ge mig en chans först att klara det här. Gör man inte det då kan det bli tvångsintag såklart. Usch,

Idag har varit en helt okej dag, har fått medicin mot magen/koliken. Så det känns lite bättre och inte lika mycket mat. Så jag har klarat av att hantera smärtan. 

Har gjort upp ett matshema också tills att vi kommer hem, lite olika. Kyckling,blodpudding,fisk,pasta och lite sånt som vanliga människor brukar äta. Det känns okej, jag vill inte dö.

Hoppas att ni har haft en bra dag, och ni som haft en ångestfylld dag, kämpa på! Det löser sig. Det är superjobbigt. Men lägg er ner, ta en värmekudde på magen (lindrar ångest, det är bevisat) och försök tänka på saker ni tycker om. Hästar, hundar, dans, rita, skriva ? Vad som helst som får er lugna.

Kram så länge, hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0