shopping?

Värdelöst varför skulle jag åka och kolla nya kläder, jag ville inte innan. Men så tänker jag "jag måste ju börja leva", men jag skulle inte gjort det. För inget passar, inte ens leggins. Allt sitter pösigt, jeans haha, det kan jag bara skratta åt kan inte ha ginatricots minsta storlekar eller på någon annan affär heller för den delen. Sen får jag panik, även om jag hittar något som passar tex. mjukisbyxor, tröjor som ska vara stora eller liknande så får jag panik i provrummet. Måste jobba bort det, men inte just nu. Jag kämpar tillräckligt med maten just nu, som är det viktigaste nu faktiskt. Sen får man ta det andra bit för bit. Man får ta en sak i taget, det kommer att lösa sig. Allt kommer lösa sig, även om det inte känns som det just nu.
Ikväll ska jag vara vara hemma och kolla film, min pojkvän ville gå på bio med några vänner men jag vill inte, inte idag, inte än.
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0