skola igen

Nu börjar snart skolan, eller ja för mig är det snart. Om en timme och 20 minuter. Jag vill verkligen inte idag, jag är tjock. Det svämmar över. + att jag kanske måste äta lunch i skolan. Grattis. alla kommer tycka att jag är äcklig för att jag äter, jag vill inte. Tänk om allt bara kunde vara som förut, jag kanske inte var snygg, men vafan jag var lycklig, hade mycket vänner. Festade alltid och mitt förhållande var perfekt.
Ätit frukost har jag gjort.
Jaja, hoppas att alla ni där ute får en bra dag i alla fall! Kram



Är det att vara normal ? Då vill jag inte, inte idag i alla fall


Kommentarer
Postat av: Elin

Om du fortsätter äta och vinna kampen över anorexin kommer ditt liv att bli som innan. Tänk på det, det finns bara en väg tillbaka och det är att äta och ta itu med alla känslor som väcks!

Du är INTE fet, förstår att det känns så, jag har oxå såna känslor. Vad jag gör då, är att se realistiskt på saken, som tex. vilken storlek jag har på kläder osv. Då får man ju svaret "svart på vitt" att man inte är fet, det är ju inte möjligt när man har de minsta storlekarna, eller hur?

Ge inte upp gumman, livet har så mycket mer att erbjuda!

Kram

2009-03-23 @ 12:34:04
Postat av: patricia

den där bilden är även den lite underviktig...

2009-03-25 @ 12:35:31
URL: http://patriciaphersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0