skola

hejsan! idag är det faktiskt skola som gäller igen, dock bara en lektion (Engelska) men det är bra att börja lugnt. Att få träffa alla igen ska bli hur skönt som helst, men lite nervöst också. Alla kommer fråga vart jag har varit? Usch, jaja. Det löser sig antar jag.
Har nyss ätit frukost, eller ja för 1 timme sen iofs. Tog en timme tidigare idag för att jag ska hinna äta mellanmål innan jag går till skolan. Vill inte äta där, än! Var ute med hundarna i det tråkiga vädret imorse och gick i ungefär 30 minuter. Men man piggnar i alla fall till.



Fortsätt kämpa

Kommentarer
Postat av: Milla

Å vad du är duktig! Jag våndas för den dagen jag ska tillbaka till jobbet. Lycka till!

2009-03-17 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0