svar:

Hej Anonym!

Ja du har helt klart en kraftig undervikt. Mycket farligt för hjärta och alla andra organ i kroppen.Jag vet att det är svårt att inse och man vill verkligen inte åka in. Men se det som en investering för hela livet, du kommer få ett liv. Det du gör nu är inte att leva, det är att plåga dig själv! Låt dom hjälpa dig. Lägg in dig på avdelning för att sen kunna leva ett långt friskt liv. Jag känner redan skillnad, jag mår mycket bättre, jag orkar mer. Ja självklart har jag hetsätit förut, men det gör jag såklart aldrig längre. Äter man regelbundet så får man inte sockersug och då behöver man inte få hetsätnings perioder. Gör dig själv en tjänst och kanske folk som mår dåligt över att se dig försvinna, ta den hjälp du kan få. Om du inte kan göra det för din egen skull så kanske du har någon nära som du kan göra det för? Du kommer tacka dom sen för att de har hjälpt dig. Tro mig!
Men du måste faktiskt förstå att du är sjuk och är man sjuk så behöver man medicin, eller hur? Din medicin är mat. Hur hemskt det än låter, så kommer du kunna se efter att kroppen fått näring igen under några veckor att ditt beteende innan var helt galet.

Lycka till och skriv gärna igen om du har några fler frågor. (Längst upp i hörnet så finns det en länk till min mail så ni kan kontakta mig)



För övrigt så har jag haft en super bra dag, 4 promenader med hundarna och storstädat hela huset! Åh, nu är det så fint! , fräscht, visst är det helt underbart när det är rent och fint i hemmet? Imorgon ska vi köpa hem massa nytt till köket också.
Lite magvärk och lite ångest, men vafan! Jag ska bli frisk, så fuck u monster på axeln :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0