Ta det på allvar


Fick en kommentar om att hennes värden var så dåliga att det kanske blir slutenvård, Ta vara på det! Tro mig, ja det är skit läskigt och det kommer vara tufft. Ingen kommer någonsin påstå att det är enkelt, men det är värt det. Visst blir man rädd när man hör det? Jag blev i alla fall det när jag fick reda på att jag hade så dåliga värden att det i princip var sänglänge för mig. Eller var sänglänge. Dom vet vad dom pratar om, så är det faktiskt. Man kan dö, när som helst för hjärtat orkar inte gå under svält för länge. Visst tror man inte det? Man tänker (i alla fall jag) "jag kommer aldrig få en hjärtattack och dö, jag är för pigg och orkar så mycket, det händer bara andra. För jag är inte så smal". Nej tänk så, men det är inte sant. Det kan hända vem som helst. Anorexi är en svår sjukdom och det är många många varje år som dör pga det. Men det är inte lätt att inse, vissa dagar förstår jag det, andra dagar inte. Men kämpa på där ute och ta vara på den hjälp ni kan få!

Frågan om vad jag har för hundar så har jag en chiahuahua och en terrier, super söta små saker. Dom ger mig stöd när allt är jobbigt också. Hundar är underbara djur.

Kram så länge, nu är det tid för att börja laga middag.


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag blev rejält skrämd. Får inte träna, ngt som är en tvångstanke.Kan du inte berätta lite vart du var inlagd?. Du kan gärna maila mig om du vill, känns som jag vill vara lite förberedd hur dagarna är upplagda. Blev du varnad innan du blev inlagd eller hur långt tid tog det från att de sa det till att du åkte in? vet inte om jag frågat det innan jag är så glömsk, antar att hjärnan är lite halvdålig just nu. KRAM

2009-03-12 @ 08:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0