tappa andan


Slutade andas, fick inte i mig någon luft. Har hänt förut men inte så här kraftigt. Fick världens panik attack, hyperventilera,skaka,ramla ihop, gråta, hypervetilera, det började svartna. När de helt plötsligt tog tag någon och skrek och tog tag i mitt huvud. Fick en tabett, det vart lite bättre. Hörde klockan ringa (mat klockan) Panik igen. Grät mig igenom hela maten, panik efter på toaletten. Kroppen började växa i spegeln, jag är fet! De har gjort mig till världens tjockaste på 5 dagar, hur är det möjligt? Det är det inte, hjärnan/anorexin spelar oss ett spratt. Kan förstå det nu efter, men då. Jag ville bara försvinna. Hemska moster, försvinn. Nu måste jag ut och röka för att lugna mig, vi hörs senare igen. Kram




Fin bild mitt i allt kaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0