svar på frågor

Undrar var du är inlagd och vad de har för upplägg? läste att du bara skulle vara inlagd i 2 veckor,vilket låter märkligt.

Svar: Jag är inlagd på en mottagning i stockholm (skriver helst inte vilken då jag försöker vara så anonym som möjligt). Det var meningen att det skulle vara som en ny start här och lära sig äta och sedan fortsätta med det hemma när jag klarat alla mål 100 %. Min mamma kommer vara ledig från jobbet och se till att jag äter då. Men nu verkar det som att de inte tycker att 2 veckor är tillräckligt så det kanske blir lite längre, antar att det är pågrund av att jag har så mycket ångest och svårt att klara maten. Men efter behandlingstiden här så ska vi fortsätta träffas 2 dagar i veckan och funkar det inte så åker jag in igen, men då är det ingen tid satt.

När beslutade de att du skulle läggas in? var det en speciell vikt, din puls? gick du någon behandling först?

De beslutade att jag skulle läggas in ungefär en vecka innan jag åkte in då. Men de ville igentligen att jag skulle in några veckor tidigare. Men mamma ville ge det en chans att försöka hemma, men jag fortsatte att inte äta trots min låga puls. Jag gick ner mer i vikt sen jag träffade dem första gången. Innan var behandlingen mer att de träffade mig flera gånger / vecka för att se att schemat funkade och sånt. Varför jag lades in var för att jag är mycket underviktig, bmi 13 när jag kom hit och för att jag varit i svält under en lång tid och min puls var låg. ca 42 tror jag om jag minns rätt. Sen tog de prover som inte visade sig vara allt för bra. Min kropp hade börjat sluta funka, mina knän, rygg och annat. Orkade/orkar ingenting längre.

sen frågan om vart jag är inlagd så finns ju svaret med i fråga 1. Mer frågor än så var det inte, så vi får väl se längre fram om man gör en ny frågerunda om det är aktuellt.

Godnatt, kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-03 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0