utskrivningen

Hallå! Nu är jag utskriven. Hur underbart är inte det? men ska sköta mig super bra så att jag slipper hamna där igen, eller kanske hamnar jag inte där igen då utan rakt ner i en kista? Vem vet.
Jag är i alla fall glad och lättad, även om jag varit hemma nu senaste dagarna så kändes det skönt med ett avslut. Pratade också med min läkare och jag ska få börja röra på mig mer och mer. Vilket är bra för musklerna! Annars försvinner dem också, vilket inte heller är bra för kroppen.
Så idag är helt klart en bra dag, lite rastlös bara. Men nu ska jag ta ut hundarna och gå en lång sväng, är nämligen ensam hemma så får lite panik då. Måste hitta på saker hela tiden.
Vi hörs senare efter middagen. Blodpudding, grönsaker och en knäckemacka blir det idag.
Kram



Kommentarer
Postat av: Milla

Vad har du för hundar?

2009-03-16 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0