vackert väder

halloj! Gud vilket fint väder det är ute idag, var ute med hundarna vid halv 7 imorse med xxxxx (inga namn) och det var super mysigt. Gick i kanske 30 minuter. Inte ens kallt ute idag.
Har precis ätit frukost, och snart kommer mina behandlare hem till mig för att se hur allt går. Dom kommer bli nöjda hoppas jag. Sen ska jag och mamma ta en promenad till med hundarna, sen ska vi åka och köpa en ny säng till mig, då jag har dålig rygg och min säng inte är bra alls.

Hörs senare, kram





Kommentarer
Postat av: Milla

Å det är verkligen underbart väder ute! Bor i innerstan med så där är det ju lite varmare.

2009-03-18 @ 09:19:18
Postat av: Anonym

Hej.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. Jag riskerar att bli inlagd. Jag försöker att förstå, men ser inte - inte någonstans och känner inte mig sjuk längre. går fortfarande ner i vikt, väger nu 46 och är 173. Jag vet att det är undervikt men inte SÅ allvarligt.. Saken är den att de senaste dagarna har allt kännts lättare, inga problem med maten. I två dagar har jag hets ätit. Sötsaker, saker som jag inte ätit på så lång tid. Och på måndag ska jag väga igen LIVRÄDD. men någonstans orkar jag inte längre, jag orkar inte spy, jag orkar inte ha ångest.. Men jag är så rädd. Rädd för att bli frisk.

Brukade du hetsäta ibland? ... brukar aldrig göra det två dagar i rad .

2009-03-18 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0