vikten

hallå där ute!

Idag har jag varit på möte med mina behandlare, därför har jag inte hunnit blogga förens nu. Jag har inte gått upp någonting på 5 dagar, alltså nästan en vecka. Perfekt, tycker jag. dock känner jag mig tjockare än någonsin. Blev lite rädd bara när de sa att om jag inte gått upp något om en vecka så måste jag äta mer, tänkte för mig själv "Är det möjligt att äta mer". Jahapp, vi får väl se hur det blir. Kanske skjuter i vikt som en gris.

Jag borde vara glad idag, inte gått upp något i vikt eller så, men jag är inte det. Jag är mer ledsen än jag brukar. Jag är tjock, känner mig tjock. Usch,

Jaja, nu ska jag basta. So long, kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0