gårdagen och idag



Igår stannade min kcal räkning på 90 kcal Så första dagen = Avklarad och bra.



Trodde dock inte det innan, då jag var uppe redan 6 på morgonen för att jobba. Och idag har jag åkt på en släng av magsjuka. Spyr inte, men mår fruktansvärt illa. Så kanske idag blir en bra dag också.
Mamma märkte aldrig igår att jag åt dåligt, träffade inte varandra mycket alls. Eller så tycker hon att jag är tjock?

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att väga 38 igen, mitt mål med den här veckan är att ha gått ned till 40 kg. Och rädslan är att inte ha gått ned allt trots dieten. Fy skulle vara hemskt! 
 
Hur gick det för alla igår? Vet hur det gick för en person, men ni andra har inte kommenterat.
Som jag sa, funkar det inte ena dagen så kommer det en ny dag. Det är aldrig försent att börja göra något åt saken!






Hittils idag = 0 kcal, och ni.. något bra förslag att äta om man mår illa. Som gör det bättre alltså, frysta hallon? Klarar inte av känslan av att spy och så kommer det inget..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tösen!

Hur står det till med dig? Jag hamnade här av en slump och känner direkt oro över dig. Har du kommit till insikt att du lider av en ätstörning? Insikten är den värsta biten, be om hjälp är också svårt men det finns fantastisk hjälp att få. Önskar jag fanns i din närhet för att rysta om dig och krama dig litegranna. Stora varma kramar / E

2010-02-23 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0