oh oh oh

Ja då har jag pluggat klart för den här veckan iallafall. Nu är det dags för promenad nummer två! Ikväll ska jag iväg så jag kommer inte ens behöva oroa mig för mat. Fastan är fortfarande igång. Men tror att jag ska ta 1/2 portion med havregrynsgröt med blåbär till innan jag drar ut sen, kommer bli mycket dans.

= mindre än 100 Kcal idag. Men får se hur jag gör, kanske bli 0 kcal idag.

Uppdaterar senare igen, glöm inte att hänga på på måndag, Då börjar det, på riktigt. Nedgång för sommaren. Mh, smal kropp till sommaren.

1 1/2 månad och många kilo lättare är en tanke som kommer få mig att kämpa, det är så kort tid av ens liv så varför skulle man inte klara det? Vorre sjukt. Jag klarar det, gör ni?




tjock eller smal i sommar, vad kommer det bli?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0