oh..Jag har bestämmt mig

Så imorgon åker jag och betalar mitt gymkort för 5000 :- , Så ja JAG kommer träna så ofta jag inte jobbar. Gärna varje dag. För mig är det ganska mycket pengar. Men det är absolut värt det när man utnyttjar det bra!

Tro mig, haft en total fail dag idag. En nära till mig har gått bort, så tröstat mig själv med glass,godis,mackor mm. Vet inte varför, eftersom det bara ger mig mer ångest men. Imorgon som sagt, ny dag, nya tag, nya kilon som måste bort. Och med gymkort ska det inte bli några problem. Efter att jag tränat är jag aldrig sugen på mat, känner mig för nyttig på något sätt! 

Ledsen om jag gjort er besvikna, men 38 kilo fram till sommaren, är inget problem om man kämpar. Det klarar jag! 

Jag har dock kommit till insikt med att dieten inte fungerar för mig, mamma kommer hem ibland på luncherna efter att hon märkte att jag börjat banta igen, så massor med träning och så lite mat som möjligt. Ena dagen kanske det blir ingen mat, och  nästa kanske mamma kommer hem och lagar mat. Inget jag kan säga nej till. Hon har varit orolig så det räcker. 

Well well, Here we go! Nya kläder och nya mål! 

Juste, för att hata mig själv lite till mina byxor som satt slappt på mig när jag vägde 37 ( de enda byxorna jag ens kunnat haft) sitter tajt på mig1 nu. Ops ops ops.. dax att göra något åt saken snabbt! Innan hetsen går för långt. Men det är inte försent! eller hur?

Hur går det för er?



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0